خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

ساعت رولکس,ساعت رولکس دست دوم,ساعت رولکس مردانه,ساعت رولکس زنانه,ساعت رولکس نقره ,ساعت رولکس طرح اصل,ساعت رولکس فیک زنانه,ساعت رولکس دیتونا,ساعت رولکس والار

بایگانی

درمان درد عضلانی پس از ورزش

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ق.ظ

درمان درد عضلانی پس از ورزش

کبودی پس از ورزش به شما می دهد که شما یک جلسه خوب عرق دارید. اما طاسی شدن همیشه به این معنی نیست که بعد از آن بدن شما عالی خواهد بود. اغلب زمانی که احساس بدی میکنیم، ما با عضله ای که قبلا هرگز استفاده نشده است، درگیر نیستیم. حتی اگر شما به خوبی سازماندهی شده باشید، یک کلاس ورزشی جدید یا تمرین جدید که بدن شما برای چند روز دردناک نیست. پاتریک والش، یک فیزیوتراپیست، صاحب و مدیر کلینیک پزشکی شفت در نیویورک، اذعان می کند که "بدن توسط عصاره های عضلانی آسیب دیده است". کارشناسان قبلا فکر کردند که انعقاد نشانه ای از تولید اسید لاکتیک در مفاصل است "اما بعدها آنها متوجه شدند هنگامی که شما چیزی را انجام دهید که برای مدت طولانی انجام نداده اید، در عضلات شما شکاف وجود دارد"، اشک همان درد که بعد از یک دوره بسیار طولانی و یک کلاس جدید از تمرین احساس می کنید. ولش تأکید می کند که بهترین راه برای از بین بردن بیماری های عضلانی، جلوگیری از آن است که در وهله اول اتفاق بیفتد. او اضافه می کند، "این همیشه برای اولین بار برای استراحت است، بنابراین بدن شما گرم می شود، این حرکات عبارتند از آمادگی جسمانی و تمرین شخصی برای حرکات تناسب اندام". به جای انجام تمرینات کششی، اگر در محل، واقعا عملکرد سریع خود را مانع، بهتر است خودتان باشید از نظر ذهنی و جسمی برای ورزش مناسب باشید. حرکت به عضلات خود را گرم کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید بسکتبال بازی کنید، حرکات رو به جلو را انجام دهید تا پاها و باسن ها را گرم کنید. اگر پس از یک تعطیلات، به ورزش معمولی بروید و یا یک تمرین جدید را امتحان کنید که عضلات شما را خنثی کند، این روش ها را برای کبودی های خود درمان کنید و دوره استراحت خود را کوتاه کنید.
درد عضلانی دست

گرفتگی معمولا با درد همراه است، اما به ندرت علت خاص و نگران کننده دارد. موضوع خارش کمی متفاوت است و می تواند نشانه ای از کم آبی، آسیب عصبی و حتی حاملگی باشد. مهم ترین علل سرگیجه های دست عبارتند از: 1. استفاده بیش از حد از عضلات با استفاده بیش از حد از عضلات در فعالیت های تکراری و نگه داشتن دست در موقعیت خاص برای مدت زمان طولانی، باعث تنش عضلانی زیادی می شود و می تواند منجر به انسداد چنگ زدن به عضلات. نوشتن، تایپ کردن و فعالیت هایی مانند دوچرخه سواری می تواند منجر به خستگی عضلانی و اختلال در تعادل الکترولیتی و درد های عضلانی شود. کمبود مواد غذایی کمبود ویتامین D، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و روی یکی از مهمترین علل جوش خوردگی در دست است که توسط رژیم غذایی مناسب حذف می شود. 3. مشکلات عصبی هر گونه آسیب به اعصاب می تواند به گرفتگی عضلانی منجر شود. اختلالات عصبی محیطی نیز ناشی از گرفتگی عضلانی است. 4. گردش خون ضعیف گردش خون ضعیف در انگشتان دست و انگشتان باعث ایجاد اختلالات معده در این اندام می شود. 5. کمبود آب بدن یکی از مهمترین علل سرگیجه عضلانی است. نوشیدن الکل و کار در گرما بدون مصرف آب به اندازه کافی می تواند منجر به گرفتگی عضلات شود. 6. نوشیدن سبک زندگی ناسالم، خواب ضعیف، رژیم نامناسب و مصرف داروهای خاص مانند دیورتیک ها یکی از چیزهایی است که می تواند باعث مسدود شدن شود. 7-بارداری: گرفتگی عضلات در بارداری بسیار رایج است و کمبود کلسیم می تواند زنان باردار را در معرض خطر اسپاسم قرار دهد.
درد عضلانی گردن

اگر به طور ناگهانی، به ویژه هنگامی که بارهای سنگین را به ثمر رسانید، ناگهان درد ناحیه سر را احساس می کنید، بلافاصله خاموش و به شکل حرکت خود نگاه کنید. این درد که نباید نادیده گرفت، می تواند به علت عروق خونی عضلانی ناشی از فشار ورزش یا یکی از عضلات مربوط به برخورد با فشار و استرس از وزن باشد. اگر شما یکی از بدنسازان هستید که روی اسکوترهای با وزنه سنگین کار می کنند، اطمینان حاصل کنید که شانه ها و عضلات گردن شما را آرام نگه داشته و چشم ها را در حال حرکت به پیش رو نگه دارید. اگر این مورد نباشد، ممکن است برخی فشارهای فشار روی گردن و سر، باعث درد شدید در منطقه شود.
درد عضلات پا

درد پا می تواند دائمی یا متناوب، ناگهانی یا تدریجی باشد و بر تمام ناحیه پا یا ناحیه ای مانند پا یا ران تاثیر می گذارد. درد پا می تواند انواع مختلفی از جمله شدید، حاد، سوزش و آزار دهنده باشد. برخی از انواع درد پا فقط مزاحم هستند، اما درد شدیدتر می تواند بر توانایی شما در راه رفتن یا کاهش وزن بر روی پای خود تاثیر بگذارد. گاهی اوقات نیز درد در پشت پاها یا درد لگن به پاها می رسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی