خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

ساعت رولکس,ساعت رولکس دست دوم,ساعت رولکس مردانه,ساعت رولکس زنانه,ساعت رولکس نقره ,ساعت رولکس طرح اصل,ساعت رولکس فیک زنانه,ساعت رولکس دیتونا,ساعت رولکس والار

بایگانی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد بیوگرافی فرهاد اصلانی و چند عکس متفاوت از وی + جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

فرهاد اصلانی در ۱۸ خرداد ۱۳۴۵در بیجار استان کردستان متولد شده است. وی از جمله بازیگران معروف سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد که در این زمینه تاکنون موفق به دریافت جوایز زیادی از جشنواره های داخلی و همچنین بین المللی شده است. در ادامه بیوگرافی فرهاد اصلانی و عکس های متنوع و جدید وی را در اختیار شما علاقمندان و دوستداران هنر بازیگری قرار خواهیم داد.

بیوگرافی فرهاد اصلانی به همراه عکس

فرهاد اصلانی بازیگر ۵۲ ساله کشورمان، ورود به دنیای بازیگری را از سال ۱۳۷۰ از فرهنگسرای نیاوران آغاز کرد که در آنجا، دو دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر را آموزش دیده است. وی بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۷۵ و همزمان با دوران تحصیلش شروع کرد که در طی این مدت در رادیو نیز مشغول بازی در نمایش های رادیویی بود.

بیوگرافی جامع فرهاد اصلانیعکس جدید فرهاد اصلانی بازیگر ایرانی

فعالیت جدی اصلانی در تلویزیون در سال ۱۳۷۲ و با سریال «همسایه ها» اتفاق افتاد و سپس او با حضور در فیلم «روسری آبی» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد وارد سینما شد. فرهاد اصلانی تا کنون در فیلم های تلویزیونی و سینمایی زیادی به ایفای نقش پرداخته است که اغلب آنها از جمله سریال های موفق تلویزیون و سینما محسوب می شوند. ناگفته نماند که اصلانی نیز بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشته، که در موفقیت فیلم ها بی تاثیر نبوده است.

بیوگرافی جذاب فرهاد اصلانیفرهاد اصلانی و رضا میرکریمی بر روی فرش قرمز

بازی های دیدنی وی در فیلم های خرس، زندگی خصوصی و من مادر هستم موجب شد که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را در دو فیلم زندگی خصوصی و خرس دریافت کند. سریال مختار نامه نیز از جمله سریال های موفق تلویزیون است که فرهاد اصلانی توانست به زیبایی نقش عبیدالله بن زیاد را در آن بازی کند؛ این سریال که در سال ۱۳۸۹ تولید شده است، از جمله مجموعه های پرطرفدار است که هر ساله در ایام محرم بازپخش می شود. همچنین بازی درخشان فرهاداصلانی در فیلم سینمایی «دختر» ساخته رضا میر کریمی، او را برنده اولین جایزه بین المللی از سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسکو کرد.

بیوگرافی جدید فرهاد اصلانیعکسی از فرهاد اصلانی و مصطفی زمانی

فرهاد اصلانی متاهل می باشد و با مژده دانش پژوه ازدواج کرده است. آنها یک فرزند به نام هانا دارند. در ادامه بیوگرافی فرهاد اصلانی از شما عزیزان دعوت می نماییم تصاویر مربوط به این بازیگر ایرانی را دنبال نمایید.

بیوگرافی فرهاد اصلانیعکس فرهاد اصلانی در کنار همسرش

بیوگرافی فرهاد اصلانیفرهاد اصلانی در کنار مهدی پاکدل و ساره بیات بیوگرافی متفاوت فرهاد اصلانیتصویر فرهاد اصلانی در مراسم ختم پدرش بیوگرافی کامل فرهاد اصلانیعکس متفاوت فرهاد اصلانی

  • محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی