خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

ساعت رولکس,ساعت رولکس دست دوم,ساعت رولکس مردانه,ساعت رولکس زنانه,ساعت رولکس نقره ,ساعت رولکس طرح اصل,ساعت رولکس فیک زنانه,ساعت رولکس دیتونا,ساعت رولکس والار

بایگانی

اس ام اس عاشقانه

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ق.ظ

زن وشوهر دعواشون میشه زن زنگ می زنه به مادرش میگه  
مامان من میخوام چند روز بیا م خونه تون وشوهرم را تنبیه کنم .
مادر میگه   نه دخترم این شوهرت نیاز به یک تنبیه بزرگتر داره!!
من میام خونه تون !!!!

.
.

دیگه دارم کم کم از مرتضی پاشایی میترسم...!!
هنو داره آهنگ جدید میده بیرون !

.
.

پارسال انقد گیر دادید که شنبه خراست
بیچاره امسال داره همه تلاششو میکنه که خر نباشه
همش تعطیله :))))
.

اس ام اس خنده دار

.

نه خوش قیافم،نه خوشتیپ،نه پولدار،نه جذاب،نه خاصم نه شاخم  !

یا حضرت عباس .. پس من چی چیم :)

.

جوک جدید

.

خداوقتی منو آفــــــــرید . . .
شیطون گفت اگه اینو از اول نشون میدادی
سجده میکردم بس که جــــــــــــیگره!
ماشاالله خدا حفظش کنه !!!
مدیونی اگه فکرکنی اعتماد بنفس دارما


اس ام اس عاشقانه

آبى فیروزه اى:
بیا آشتى نکنیم حرفى
هم نزنیم اما
بنشینیم روبروى هم
تو لبخند بزن و خیره
به چشمانم من هم اشک
شوق میریزم ! ...
هیچ نگو ولى بیا ... حتى
اگر در خواب ...

.
.

نمی بخشمت به خاطرشکستن دلم،نمی بخشمت به خاطر اشکهایی که برات ریختم،نمی بخشمت به خاطر شکستن غرورم،اما...می بخشمت به خاطر->عشق<-


.
.

قشنگترین جمله ای که بعد یه هفته آشتی ازش شنیدم
"میدونی یه هفته نبودنت چی گذشت"


.
.

دوستی را دوست، معنی می دهد
قهر هم با دوست، معنی می دهد
هیچ کس با دشمن خود، قهر نیست
قهری او هم نشان دوستی است

.
.

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره

.
.

عاشقانه ترین جمله پس از آشتی:
.من آخه چیکـار کنم با تو لامصب؟؟؟


اس ام اس عاشقانه

منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم


.
.

قهر کردی با من^تک و تنها ماندم^قهر یعنى غصه^بین غم ها تنها ماندم^سخت و طولانى بود^آه این مدت کم^آرزویم این بود^که بخندیم با هم^با نگاهت امروز^تو صدایم کردى^باز با خنده خود^آشنایم کردى^من و تو خندیدیم^غصه ها رفت از یاد^باز هم دست به دست^داده ایم با دل شاد

اس ام اس منو ببخش

نمیخواهم خاطره ی فردایم شوی!
امروز من باش…
حتی لحظه ای…

.

عشق من قهر دیگر کافی است!!!
دیگر توان دوری ات را ندارم!
بیا و برای یکبار هم که شده غرورمان را نادیده بگیریم و بسوی هم با عشق بدویم!
بـــــیـــــا آشتی کنیم!!!
باور کن دوستت دارم

.

.

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره



 اس ام اس عاشقانه

.

.

تا حالا شده وقتی دارید ی آنگ گوش میدیداون رو ب کسی ک رهاتون کرده تقدیم کنید؟؟؟
میخوام ببینم چن نفرمث من هستن؟

.

.

انتهای دریا را برکه ها نمیفهمند…پس ببخش اگر گاهی گم میکنم نشانیت را……….

.

.

… با من که شکسته ام کمی راه بیا …
… بالی بگشا گاه و بی گاه بیا …
… آزرده مشو بیا گناه از من بود …
… گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا …

.

.

برگرد….
اینجا…من ویادم فقط تورامیخوهند…
فقط برگردتادنیایم رابپایت بریزم
فقط برگرد…

.

.

عاشقانه ترین جمله پس از آشتی:
.
.
.
.
من آخه چیکـار کنم با تو لامصب؟؟؟

.

.

قدیما وقتی می خواستیم آشتی کنیم انگشت کوچیکامونو گره می کردیم بهم اینو می خوندیم
آی آشتی آشتی آشتی فردا میریم تو کشتی

.

.

نمیدونی چقدر خوبه یه وقتایی پشیمونی… تموم دردمن اینه که تو اینو نمیدونی به من فرصت بده بازم توچشمای تو پیداشم یه بار دیگ بیام پیشت دوباره عاشقت باشم کدوم مردی به تو میگه تموم عشق رویاشی ببین تا آخرش هستم به شرطی که توام باشی

.

.

……..” ســــــــکـــــــــــوتـــــــــــــــ مــــــــــــــن “……..
خوابم نمیبرد…
برایم قصه میخوانی؟؟
قصه آمدنت را…
میخوانی؟؟؟

.

.

می نویسم دیدار تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار

.

.

ای خدا تنها تو از دردم خبر داری
من که میدونم.منو تنها نمیذاری
خدایا به اونی که ازم نارااحته بگو تنهام مذاره

.

.

هر جور میتونی بمون من با تو سازش میکنم
هر بار میگفتم نرو اینبار خواهش میکنم
با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن
تنهاتر از من نیستی تنها تر از اینم نکن
با گریه های هرشبم دنبال مرحم نیستم
اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه
باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری
انقدر در رو وا نکن من که نمیزارم بری
یک عمر من پر پر زدم چون درد دوری کم نبود
اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود

.

.

تو هستی همه عشق من —- تموم بود و نبود من
بیاد خاطراه هامون —- بیا و قلب منو نشکن
بیا که من توی تنهایی — ندارم امروز و فردایی
نمیخوام دیگه دنیایی —- ولم نکن ولم نکن توی تنهایی
بیا که بی تو دلم خونه —- کم داره تورو این خونه
بیا که خورده قسم قلبم —- که دیگه قدرتو میدونه
تو هستیو همه ی احساسم —- شکسته شد توی تنهایی
کجایی ببینی پشت سرم — میزنن بی تو چه حرفایی
بیا که غرور قلب من —- شکسته شد توی تنهایی
ولم نکن ولم نکن توی تنهایی

اس ام اس عاشقانه

  • محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی