خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

ساعت رولکس,ساعت رولکس دست دوم,ساعت رولکس مردانه,ساعت رولکس زنانه,ساعت رولکس نقره ,ساعت رولکس طرح اصل,ساعت رولکس فیک زنانه,ساعت رولکس دیتونا,ساعت رولکس والار

بایگانی

پیشگیری از بهبود زخم

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ق.ظ

پیشگیری از بهبود زخم

  این یک بیماری است که به مدت طولانی رخ می دهد، فشار وارد بخش خاصی از بدن می شود. فشار و یا زخم های پوستی دیگر شرایطی هستند که بعضی اوقات به جای بیماری استفاده می شود. این بیماری عمدتا در قسمت هایی از جریان خون پایین استخوان دیده می شود. مانند، لگن، زانو یا عقب. جلوگیری از این بیماری در بیماران بستری یا صندلی های چرخ دار کمی سخت تر است. اما بعد از یک سری راهنمایی ها، می توانید عوارض زیر را کاهش دهید. افراد هر دو ساعت باید موقعیت خود را تغییر دهند. فیزیوتراپی برای افراد دارای تحرک کمتر توصیه می شود زیرا فیزیوتراپی جریان خون را افزایش می دهد و بنابراین بیمار برای انجام یک سری از حرکات را آسان تر می کند. راه دیگری برای جلوگیری از این بیماری کنترل پوست پوست است. تشخیص زودرس و سریع علائم بهبود زخم کمک می کند تا درمان شود. بدن بیمار همیشه باید تمیز باشد، و کسانی که بیشتر در معرض ملافه قرار می گیرند نیز باید مرتبا تمیز و شسته شوند.
زخم بستر را بشویید

هنگام شستن زخم بستر، باید موارد زیر را مشاهده کرد: - از پارچه پنبه یا نرم استفاده کنید. زخم به هیچ وجه نباید خراشیده شود. - استفاده از کرم مرطوب کننده. - از پودر قوی و صابون استفاده نکنید. - بدون نیاز به حمام روزانه.
زخم بستر در صندلی چرخدار

اندازه صندلی چرخدار باید برای آنها مناسب باشد و هر گونه افزایش وزن باید به پزشک گزارش شود. فردی که از صندلی چرخدار استفاده می کند باید موقعیت صندلی خود را هر 15 تا 20 دقیقه تغییر دهد، مثلا با کمک دست هایش کمی از صندلی بلند می شود. اگر برای شما این کار سخت است، از یک نفر کمک بگیرید.
نکاتی درباره زخمهای زیر پوستی

استفاده از بالش در قسمت هایی از بدن که تحت فشار هستند توصیه می شود. به عنوان مثال، بهتر است که بالش را بین مچ پا و زانو قرار دهید در حالی که دروغ می گویند. اما از قرار دادن بالش زیر زانو خود اجتناب کنید موقعیت بیمار باید هر 15 دقیقه تغییر یابد، به طوری که فشار به محل زخم وارد نمی شود. زاویه سر نباید بیش از 30 درجه باشد.
بستر و تغذیه مناسب

تغذیه مناسب در جلوگیری از زخم ها مهم است. تغذیه مناسب، روند تعمیرات بافت آسیب دیده را مختل می کند. اطمینان حاصل کنید که در رژیم غذایی حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم و روی هستید. علاوه بر این، یک مقدار مناسب از مصرف پروتئین همیشه توصیه می شود. راه دیگر برای جلوگیری از زخم بستر، کاهش فشار از زخم یا آسیب است. تغییر وضعیت بدن در هنگام نشستن یا خوابیدن، تنظیم جریان خون، جلوگیری از جریان خون و در نهایت جلوگیری از زخم بستر. افرادی که فلج و غیرفعال هستند، باید به کسی کمک کنید که شرایط جسمانی خود را تغییر دهد. بازار لوازم پزشکی در بازار پزشکی توصیه می کند استفاده از تشک های مات برای این افراد با کمک این تشک های دیگر نیازی به تغییر وضعیت جسمی دیگر نداشته باشد، تشک تشک از جلوگیری از زخم های باکال با کاهش فشار از قسمت تشکی بدن. به منظور جلوگیری از زخم بستر توصیه می شود موارد ذیل را مشاهده کنید: • با توجه به اینکه علت اصلی و اصلی زخم بستر بی حرکتی بیمار است، بدن بیمار باید هر ساعت یا حداکثر هر دو ساعت تغییر یابد. • بدن بیمار باید به طور منظم برای درمان زخم یا عفونت مورد بازبینی قرار گیرد. • قرمزی پوست اولین نشانه ای است که براق شدن زخم است. هر قرمزی پوست می تواند خطرناک باشد. • در داخل صندلی چرخدار، مطمئن شوید که از پنبه برای کاهش فشار روی پوست استفاده کنید. • همیشه بهداشت فردی را رعایت کنید و پوست مرطوب را هرگز ترک نکنید. • سعی کنید از بالش ها و بادکش ها استفاده کنید زیرا کیسه های هوا یکسان در سراسر بدن پخش فشار بدن و جلوگیری از رسیدن فشار به یک نقطه در بدن است. • هرگز بیمار به زخم نرسد. • هنگامی که بیمار در حال گریه است، یک بالش بین پاهای خود قرار دهید تا فشار از وزن بدن کاهش یابد و پشت سر زخم کمتر آسیب دیده باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی