خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

ساعت رولکس,ساعت رولکس دست دوم,ساعت رولکس مردانه,ساعت رولکس زنانه,ساعت رولکس نقره ,ساعت رولکس طرح اصل,ساعت رولکس فیک زنانه,ساعت رولکس دیتونا,ساعت رولکس والار

بایگانی

در این مطلب از سایت علم سرا می خواهیم در مورد راه رفتن مجدد بیماران فلج با کمک یک تحریک کننده نخاع+ جزئیات کامل و عکس صحبت کنیم.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد و با دادن نظرات ما در بهبود کیفیت سایت یاری نمایید.

یک مطالعه جدید که اخیرا به توسط محققان دانشگاه لویزویل انجام شده نشان دهنده پیشرفت عظیمی است که در زمینه کمک به بیماران قطع نخاعی بوجود آمده است. اساس این روش تحریک الکتریکی نخاع است تا بدین وسیله بتوان عضلات فلج شده را مجددا به حرکت وادار کرد.

این روش در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار بکار برده شد و کارایی خود را نشان داد. از آن زمان تاکنون پیشرفت های زیادی در جهت کاراتر کردن این تکنیک صورت گرفته است. در آخرین پیشرفت هایی که در این روش ایجاد شده یک الکترود را به توسط عمل جراحی در فضای اپیدورال اطراف نخاع کارگذاری میکنند. محل کارگذاری این الکترودها دقیقا در جاهایی است که اعصاب کنترل کننده لگن و زانو و مچ پا از نخاع خارج میشوند.

سپس بیمار تحت آموزش های خاص حرکتی قرار میگیرد تا نخاع بتواند مجددا به یاد بیاورد چه دستوراتی به عضلات پا بفرستد تا فرد بتواند بایستد و راه برود. در این روش مغز خود بیمار میتواند سلول های عصبی نخاع را تحریک کرده و آن سلول ها هم میتوانند با کمک الکترود های نصب شده در نخاع رشته های عصبی مروبط به عضلات اندام تحتانی را تحریک کنند.

محققان هر چه بیشتر د ر حال تکمیل کردن این روش هستند و تقریبا مطمئنند این تکنیک در آینده ای نزدیک تبدیل به روش استاندارد درمان بیماران قطع نخاعی خواهد شد.

نتایج تحقیق بر روی این روش در مجله The New England Journal of Medicine منتشر شده است.

  • محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی