خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

ساعت رولکس,ساعت رولکس دست دوم,ساعت رولکس مردانه,ساعت رولکس زنانه,ساعت رولکس نقره ,ساعت رولکس طرح اصل,ساعت رولکس فیک زنانه,ساعت رولکس دیتونا,ساعت رولکس والار

بایگانی
حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری در سیستان و بلوچستان/ ۲۷ شهید و ۱۳ مجروح
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوس پرسنل سپاه در سیستان و بلوچستان، دست کم 27 تن به شهادت رسید‌ه اند. قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای این حمله انتحاری را تایید کرد و گروه تروریستی جیش العدل، مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت؛ اقدام تروریستی که همزمانی‌اش با نشست ضدایرانی آمریکا در لهستان، معنادار شده است.
به گزارش «تابناک»؛ اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان بر اثر برخورد خودروی انتحاری منفجر شد و در جریان این حمله، دست‌کم 27 تن شهید شده‌اند. گفته می‌شود، در جریان این حمله علاوه بر انفجار اتوبوس، سرنشینان شماری از خودروهای عبوری نیز قربانی این حمله تروریستی شده‌اند.
حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری در سیستان و بلوچستان/ ۲۷ شهید و ۱۳ مجروح
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای این حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری را به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از آنان در جاده خاش - زاهدان تایید کرد. متن اطلاعیه قرارگاه قدس به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی با شکوه و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن ماه، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.
در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند. اطلاعات تکمیلی متعاقباً به آگاهی ملت شهیدپرور ایران اسلامی رسانده خواهد شد.»
در اطلاعیه تکمیلی این قرارگاه آماده است: «یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن از رزمندگان غیور اسلام شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.»
در اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان غیور و حافظین امنیت مرزهای ایران اسلامی، اینگونه اقدامات تروریستی ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی توصیف و تصریح شده است: «این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی و آرامش و آسایش مردم راسخ و استوار تر می نماید.»
گروه تروریستی جیش العدل، مسئولیت حمله انتحاری در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت. این گروه تروریستی در خاک پاکستان مستقر است. این اقدام در حالی رخ می‌دهد که همزمانی‌اش با اجلاس ضدایرانی آمریکا در لهستان، معنادار شده و محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان توییتی پیرامون ارتباط همزمانی این اتفاقات داشته است.
سردار علی فدوی، درباره حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: «جواب ما در صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی به جغرافیایی که مربوط به خود ما هست محدود نیست و مربوط به جغرافیای انقلاب اسلامی است. این پاسخ ها با محکم‌ترین وجه ممکن در طول این مدت برقرار بوده و این بار هم مانند قبل دشمنان ما جواب‌ بسیار محکمی از پاسداران انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.»

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه‌ این هنر نیست که در اقدام زبونانه مانند برخورد دو خودرو حمله‌ای‌انجام دهند، افزود: «این اقدام دشمنان از شجاعت، طراحی قوی و ابتکار عمل برخوردار نیست و تنها از روی زبونی و پستی دشمنان ما است. زبونی و حقارتی که دشمنان ما به جان خریدند بعد از عظمتی که ملت ما در ۲۲ بهمن ایجاد کردند چیزی جز حقد و کینه ۴۰ ساله از مردم و پاسداران انقلاب اسلامی نیست که در کارهای زبونانه آنها تجلی پیدا می‌کند. چهل سال است سپاه پاسداران در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید می‌دهند و انقلاب اسلامی و پاسداری از آن و شهادت در این راه ادامه دارد. نمی‌شود کار بزرگی انجام داد و ایثارگری و جان دادن در آن نباشد و خوشا به حال پاسدارانی که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی شهید شدند.»
  • محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی