خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

خرید ساعت رولکس

ساعت رولکس اصل

ساعت رولکس,ساعت رولکس دست دوم,ساعت رولکس مردانه,ساعت رولکس زنانه,ساعت رولکس نقره ,ساعت رولکس طرح اصل,ساعت رولکس فیک زنانه,ساعت رولکس دیتونا,ساعت رولکس والار

بایگانی

شعر در مورد نگاه

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۹ ب.ظ

شعر در مورد نگاه

شعر در مورد نگاه

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد نگاه برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

عاشق شدن چه حال غریبی ست،خوب من!

لرزیدنِ نگاه و دل و دست و شانه هاست

شعر در مورد نگاه

بگذار

گل‌های دامنت مستم کند

آبشار نگاهت، غرقم

و من

در نامت شنا کنم

شعر در مورد نگاه عاشقانه

سال‌ها بعدِ رفتنت

هربار که از پنجره به کوچه نگاه می کنم

برایم دست تکان می دهی

با چمدانی که

همه چیز را بُرد

شعر در مورد نگاه زیبا

نمی‌گویم به وصل خویش شادم گاه گاهی کن

بلاگردان چشمت کن مرا گاهی نگاهی کن.

شعر در مورد نگاه یار

پاییز

نگاه خشکیده ی من بود

بر تنِ خسته ی کوچه

و عشق نافرجامی

که داشت کم کم غروب می کرد

شعر در مورد نگاه چشم

بعد از نگاهت

با این عاشقانه های بی قرار

چه کنم؟

شعر در مورد نگاه من

میراث‌دار نگاه تو

دل من است

و این دل

دوستت دارم را

روزی از لبان تو خواهد چید

شعر در مورد نگاه به دور دست

من رویا دارم

رویای من بوسه ای ست

وقتِ خواب

و چشمانی که وقت بیداری نگاهم کند

شعر در مورد نگاه به نامحرم

بیا

ولی بی صدا، آرام

بنشین و نگاهم کن

که چطور با تو قدم می زنم!

شعر در مورد نگاه سرد

کسی با سکوتش،

مرا تا بیابان بی انتهای جنون برد

کسی با نگاهش،

مرا تا درندشت دریای خون برد

شعر در مورد نیم نگاه

دست مرا بگیر که باغ نگاه تو

چندان شکوفه ریخت که هوش از سرم ربود

شعر درباره نگاه عاشقانه

صبح

باور عشق است

در لبخند آسمانی تو

وقتی

چشم هایت را باز می کنی

و عطر نگاهت را

بر خورشید می پاشی

شعر در مورد نگاه عاشق

صبح

برکت چشمان توست

 آنگاه که

انتظار حضورت

واژه واژه

 درمن شعر می شود.

 

متن بی قراری

متن بی قراری

متن بی قراری | متن های زیبا و خفن در مورد بی قراری

متن بی قراری | متن های زیبا و خفن در مورد بی قراری

متن بی قراری دل

متن بی قراری یار

متن بی قراری و دلتنگی

متن بی قراری برای عشق

متن بی قراری برای همسر

متن بی قراری عشقم

متن دلتنگی و بی قراری

متن بی قراری عاشقانه جدید

عکس متن بی قراری دل

متن طولانی بی قراری و دلتنگی

متن بی قراری محسن ابراهیم زاده

متن بی قراری دلتنگی

متن عاشقانه دلتنگی بی قراری

متن شعر چند وقته که بیقراری دلم

متن بی قراری عشق

متن کوتاه دلتنگی و بی قراری

متن آهنگ بی قراری محسن ابراهیم زاده

مطلب درباره بی قراری

شعر عاشقانه بی قراری

دل نوشته های دلتنگی و بی قراری

بیقراری دل من

شعر در مورد سگ

شعر دلتنگی و بی قراری

مجموعه متن و جملات زیبا و معروف و شعر در مورد سگ

شعر سگ باوفا

شعر سگ وفادار

شعر سگ

شعر در مورد سگ

شعر سگ من

شعر سگها و گرگها

شعر سگ اصحاب کهف

شعر سگهای نگهبان

مجموعه متن و جملات زیبا و معروف و شعر در مورد سگ

شعر سگ و گرگ

شعر سگ کودکانه

شعر سگ عوعو کند

 

  • محسن موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی